Fotorysta

piątek, 26 stycznia 2007

Kwiatek.
Teraz już nie zwiędnie










Etykiety:

Komentarze (3):

Blogger MacroManiak pisze...

Ale Żółto mi:> Pomysłów na fotki nie brakuje, hm?:) Mogłabyś numerować zdjęcia, łatwiej byłoby oceniać.. np. 4 z góry - suuuper! Fajnie, można by trochę wykadrować i na obrazek na ścianę się nadaje jak ta lala:)) www.ankaralab.com - 59gr za odbitkę 10x15, warto zajrzeć! Zdjęcia wrzuca się przez ftp, wystarczy na następny dzień przyjść i je odebrać [koło Manhattanu]. Ja już robię kolekcję:-) Choć u mnie mały zastój na blogu, ale może po sesji coś się ruszy..

Wracając do kfiata - aż miło popatrzeć - czysta radość natury:) Niema. Spokojna. Kolorowa..
Dlaczego tylko my tak często jesteśmy szarzy, smutni i zamyśleni? Bierzmy przykład z tego żółtego uśmiechu! I wtedy nawet ta okropna, straszna, brzydka i głośno się z nas śmiejąca - sesja, która kroczy kroczy kroczy - nie będzie straszna. Pozdro, Fotorystko:)

piątek, 26 stycznia 2007 21:48:00 GMT+1  
Blogger aggusia pisze...

no nareszcie jakis dawno obiecany koment.. :)

numerki powiadasz? moze dodam innym razem.. a co do wywolywania fotek - mozna znalezc jeszcze taniej ;)

pozdrawiam (:

piątek, 26 stycznia 2007 22:13:00 GMT+1  
Blogger MacroManiak pisze...

Masz rację - można taniej, w ankarze jednak za 10x15cm odbitke płaci się 48rgoszy, małą antyreklamę zrobiłem:P Jeszcze mi moje konto cofną, jak się dowiedzą;] A taniej niż to można? Jak tak, to mów szybko, nie trzymaj tego dla siebie!:)

sobota, 27 stycznia 2007 12:07:00 GMT+1  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna